DIERENDAG

Discussie in 'Algemeen' gestart door IngeMulder, 26 sep 2011.

1. IngeMulder

Lid geworden:
    15 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat geven jullie je huisdier voor dierendag?

2. Valerie

Lid geworden:
    4 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Past hier niet echt thuis.

3. Brunoboy

Brunoboy Dierenliefhebber

Lid geworden:
    6 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik mijn Quinto een speeltje geef......

4. Nonsy

Nonsy Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe niet aan dierendag. Dat is t hier elke dag.

5. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik doe niet aan dierendag. Iets te spelen/afleiding krijgen ze altijd volop, lekker eten en aandacht ook dus ik zou niet weten wat ik op dierendag extra zou moeten doen... Vind het altijd een beetje commercieel :eyes: ...

Overigens ga ik dit topic even verplaatsen naar een betere plek, Vragen en Opmerkingen is bedoeld voor vragen over de werking van het forum zelf.

6. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je wel een punt ellie, de dieren weten toch niet dat het dierendag is. Een diertje verwen je toch elke dag :laughing:

7. Brunoboy

Brunoboy Dierenliefhebber

Lid geworden:
    6 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    2
    De dieren weten ook niet dat het dierendag is, maar een extraatje erbij op die dag, is toch niets mis mee........het is toch dierendag!
    Net zoals moederdag en vaderdag, die ga je toch ook wel een extraatje geven, op die dag!!

8. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien wel commerciël zoals Elllie al zegt, maar toch vind ik het een belangrijke dag. Mensen worden toch even wat meer weer herinnerd aan de leefomstandigheden van dieren. Denk maar aan Asielen die vaak een open dag hebben met dierendag om zo ook de aandacht te vestigen op alle dieren in asiels.

Ik ben ook van mening dat het elke dag dierendag moet zijn, je moet gewoon elke dag goed voor je dier zorgen.

Ik doe hier dan ook niks speciaals met dierendag. Mijn monsters worden elke dag met erg veel zorg en liefde verzorgd. Zij merken het toch niet als ik met een nieuw speeltje aankom omdat het dierendag is. Ze zijn gewoon blij met het speeltje of het nu wel of niet dierendag is :wink:

9. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik 'geef altijd wel iets extra's voor dierendag. Niet heele rg bijzonder, de cavia's krijgen eenknabbelstik en wat extra groenvoer, en de parkieten krijgen dan een trosgierst. Die krijgen ze 1x in de 2 maanden ongeveer en ik wacht daar dus mee tot dierendag.

Roosje heeft dit jaar stom toevallig wel een heel mooi cadeau gekregen van ons: een nieuw vriendinnetje. We konden die dag de nieuwe cavia ophalen.

10. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    Een trosgierst kan je gerust om de week of 2 geven

11. upton123

Lid geworden:
    18 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste keer dat ik bezoek hier. Ik vond zo veel leuke dingen in uw site, met name de discussie. Uit de tonnen reacties op uw artikelen, ik denk dat ik ben niet de enige die alle vrije tijd hier! Keep up the good work. :smile: :smile: :smile:

12. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Jeffrey, dat doe ik niet omdat Pardoes de aanleg heeft om dik te worden. En ze beweegt te weinig, de kooi staat heel vaak open amar ze komt er bijna nooit uit. Happy probeert haar er altijd uit te lokken door aan de andere kant van de kamer te gaan zitten roepen, maar het lukt hem bijna nooit.
    Dus geef ik weinig trosgierst en geen snoepstokken enzo meer.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. lolgirl
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    705

Deel Deze Pagina