DF'ers en hun partners..

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Lisa, 16 jun 2007.

1. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    En plumeau ga je nog een feest geven 'als de kat van huis is dansen de muizen op tafel' haha

2. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat niet dan? We worden om 20:00 uur verwacht :grinning:

3. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :smiley: waar worden we verwacht welk huis :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de lang verwachte DF meeting vind toch vanavond bij Plumeau thuis plaats?

Ik doe ook niet mee, mannen houden het niet met mij uit en ik niet met mannen. Ik las ooit in de Cosmo dat je de 6 foute types gehad moet hebben voor je de ware Jacob leert waarderen. Het zal wel, maar volgens mij kom ik hem voorlopig niet tegen.

5. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vriend, nu totaal iets meer dan een half jaar.
    Hij hield niet van dieren toen ik hem leerde kennen maar ondertussen is hij gek van mijn kat en stapt hij dit weekend op mijn paard :smiley: alleen die honden angst krijg ik er nog niet uit :pensive:

Hier foto:

6. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb al ruim 3 en half jaar een vriend. Hij is 17 jaar oud en zijn naam is joost.
    Helaas is zijn dierenliefde niet even groot als die van mij, maar hij heeft wel een groot zwak voor katten, die vind hij helemaal geweldig! Voor mijn reptielen is hij ook wel een beetje om maar voor de rest hoeft het van hem allemaal niet zo.

Deze foto is al ongeveer 3 jaar oud maar wel een van de leukere (ondanks onze beide puistenkoppen en bad hair day):

En dit was vorige jaar op zijn eindexamen gala. Toen is hij helaas gezakt maar afgelopen vrijdag is hij geslaagd voor zijn HAVO !!! :dancer:

7. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    julie zijn echt een schatig stel :grinning:

8. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier is mijn lieve baby:

Ik weet niet of mij dit in dank word afgenomen, maar op een ander forum is er precies hetzelfde topic "bezig" en daar heb ik hem ook al neergeplant.

9. 4nijntje4

Lid geworden:
    9 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een vriendje gehad een half jaar maar het is nu uit :pensive: :pensive: was echt een lieffie maar hij heeft het uit gemaakt we zijn nog wel vrienden ( of zo iets ) we zitten bij elkaar op school( in de zelfde klas) dus we kunnen elkaar bijna niet haten..!!:smile: doeg

10. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, jakkuros, wil je zo graag aandacht? :laughing:

11. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Hmmm... geen gek idee :wink: Alleen doe ik dat liever als ik Ralf bij de hand heb om te helpen met de drankjes klaarzetten. Als gastvrouw (of gastheer) mis je vaak een groot deel van de lol en daar heb ik helemaal geen zin in :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oeps... Nu ga ik helemaal OffTopic! Sorry Liza :blush:

[moderatormodus] Iedereen weer netjes over de partners praten en leuke foto's plaatsen! :thumbsdown: [/moderatormodus]

12. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn vriendje Bauke... In oktober hebben we 3 jaar verkering en daarvan wonen we nu ongeveer 2,5 jaar samen. Sinds 3 weken zijn we verloofd.

13. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu iets langer dan ander half jaar met Niels hij word 21 en houd wel van dieren,niet heel erg overdreven, hij roept al tijden dat hij een noorse boskat wilt als we op ons eigen wonen en hij houd ook erg van honden, zijn hond heet ozzy en is een kruising waarscheinlijk van bouvier\schapendoes (komt uit het asiel).echt een lief beest net als zn baas:stuck_out_tongue_winking_eye:

we hebben die helmpjes op omdat we mee deden aan de drakenbotenrace

14. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is zoveel makkelijker als je al ergens in de 20 bent...
    Heb in oktober al 4 jaar met mijn vriend, ik zou nu graag samen met hem op kamers ofzo willen. Maarja hij wil nog niet en zijn ouders ook niet echt :pensive:
    En in september worden we 18 (Hij) en 19 (Ik)... Soms zou ik best wat ouder willen zijn.

15. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    @nelly, het wordt niet altijd makkelijker als je ouder bent :s Mijn vriend werkt en ik studeer nog en dat geeft ook soms problemen....

16. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. Mijn vriend is 22 en ik ben 17... Hij werkt fulltime en ik zit nog 2 jaar op de middelbare school. Ik werk vaak 's avonds.. (horeca) dan begin ik om 18.00u en dan is hij net nog aan het werk.. Meestal ben ik pas rond een uur of 23.00 klaar dus dan zie je elkaar dan pas.. Als ik klaar ben met de middelbare moet ik ergens gaan studeren. Als ik naar Rotterdam zou gaan zou het geen probleem zijn, hij kan daar zo weer als beveiliger aan de slag.. Maar ik wil waarschijnlijk dierenarts worden dus zal richting Utrecht of België moeten.. Als hij dan hier in Zeeland blijft wonen en werken zal het voor mij de weekenden op en neer reizen worden..

17. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet altijd makkelijker inderdaad... Ik ben 26 en mijn vriend is 32. Soms zou ik juist willen dat ik nog jong was. Geen gezeur en lekker genieten van je schooltijd. Maar ja, het kan niet meer :wink: hehehe

Laden...

Deel Deze Pagina