De vraag van... 21 juli

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door ~ellie~, 21 jul 2007.

1. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe denk jij dat jouw leven er over 10 jaar uitziet?

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop met een afgeronde opleiding een goede baan en veel paarden.

3. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Samenwonen met mijn vriend en samen heel erg gelukkig zijn.

4. charley

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nog lekker samen zijn met mijn vriend en beestjes en een kindje en gelukkig zijn!

5. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh...Euhm
    Liefst het huis uit, werk (voor de moment is dat in het buitenland in een weeshuis werken), een mooi huis en enkele dieren :smile:
    En natuurlijk gelukkig zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

6. Sissipoes

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    I don't know, maar ik denk een huis, misschien kinderen, een beroep (fotografie?) en voor de rest zie ik wel... :stuck_out_tongue_winking_eye: :smile:

7. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik dan het huis uit ben en al mijn dieren nog heb(buiten mijn hondje en de rat want die zullen niet zo oud worden, mijn hondje is al10 :pensive: )
    Maar ik denk dat ik nog te jong ben om echt mijn toekomst al te plannen voor over tien jaar..

8. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nooit te jong :smile: Echt plannen dat zal idd nog niet lukken, maar dromen mag toch wel al :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zie mezelf ook nog niet meteen uit huis vertrekken maar ik wil hier toch graag binnen 5 jaar weg dus fantaseer ik al beetje..Zo gaat de tijd sneller vooruit :grinning:

9. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    over 10 jaar?? dan hoop ik toch echt wel dat mijn dierenpensioen klaar is :smiley:

10. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff...
    Met een rijke vent, eigen ford mustang, leuk boerderijtje, mijn eigen konijnenopvang...
    Nee joh ik weet het echt niet... :confused:

11. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 10 jaar, dan ben ik 28...
    Dan heb ik hopelijk toch wel een afgeronde opleiding en een leuke baan in de dierverzorging. Ik denk dat ik dan nog niet op mijn droomboerderij woon maar hoop toch wel een paard en/of hond te hebben. Misschien wel getrouwd met mijn vriend en misschien ook al wel een kind :flushed: .

12. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 10 jaar ben ik 35. Dan woon ik met mijn vriend (en tegen die tijd zijn we inmiddels wel getrouwd) in een leuk huisje met een tuin vol konijnen en cavia's. We hebben 2 kinderen, en allebei een leuke baan waar we het naar onze zin hebben. Mijn vriend heeft dan inmiddels zo lang om een hond gezeurd dat we vast ook wel een hond hebben. In de vakanties gaan we heel kneuterig naar Center Parcs of naar een huisje in Noord-Holland. Oh, en we wonen tegen die tijd natuurlijk weer in Limburg waar we thuishoren...

Zo, ben benieuwd wat er van waar is over 10 jaar :grinning: .

13. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik er toch maar eens over nadenken.. :laughing:
    Over tien jaar ben ik precies 25.
    Ik hoop om tegen dan toch wel auto te kunnen rijden en m'n mannetje te kunnen staan, om een vriend te hebben en misschien om alleen te wonen.
    Het liefst zou ik eerst een tijdje op een appartement gaan wonen en pas in een huisje als de tijd daar is. Maar dan moet er wel nog een appartement te vinden zijn die veel kwetterdieren toelaat..
    Ik zou dan wel nog geen kinderen willen hebben denk ik, of heel misschien net wel rond die tijd om eraan te beginnen.. Dilemma, dilemma.. :stuck_out_tongue_winking_eye:

14. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke vriend, samenwonen in ene groot huis, paard bij huis, en een paar honden en katten.

15. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm getrouwd, kindje(s) en verder geen idee :stuck_out_tongue_winking_eye:

16. FoxZillah

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. tja, ik denk eigenlijk nooit zover vooruit.

Maar hoop tegen die tijd toch wel op mn eigen of samen te wonen. Het liefst ergens achteraf(net als nu) of iniedergeval zover mogenlijk van de bewoonde wereld.

Heb dan een hond en een kat, mijn paardjes en geiten hoop ik dan ook nog steeds te hebben. Verder wil ik GEEN kinderen, dus die zullen er over 10 jaar ook niet zijn. Wel hoop ik mijn moterrijbewijs te hebben :smiley:

Laden...

Deel Deze Pagina