De vraag van 10 augustus.

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Benedictus17, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel tijd ben jij 's morgens kwijt?

2. Benedictus17

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik om 8 uur weg moet, dan gaat mijn wekker op half 7. Dat is dus anderhalf uur. :wink:
    (Als het echt belangrijk is en ik moet nog veel doen in die tijd wordt het iets eerder.)

En jullie?

3. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    3 Kwartier tot een uurtje. :wink:

4. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Hangt ervanaf wat ik moet doen.

Als ik naar de les of naar het werk moet zet ik m'n wekker meestal een uur op voorhand en sta ik pas op een half uur voor ik moet vertrekken.
    Ik ben absoluut geen ochtendmens en draai mij nog minstens 10 keer om voor ik opsta.
    Soms sta ik dan ietwat te laat op en heb ik nog een kwartier om te ontbijten en mij aan te kleden, wat dan nog lukt ook :grinning: .

Als ik als eerste wakker ben, geef ik ook de dieren eten, maar dat duurt maar 5 minuten dus is geen probleem.

Als ik nergens naartoe moet dan neem ik meestal een hele voormiddag om wakker te worden (als ik überhaupt al voor de middag uit m'n bed kom :blush: ).
    De dagen dat ik die luxe heb zijn echter nogal schaars :wink: .

5. helpke

Lid geworden:
    23 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hangt af
    vaak is het als ik uitgaa
    s'ochtens (de hele ochtend)
    en als het een gewoone weekdag is een uurtje miss 2

6. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet in school zijn om half 9, en wordt wakker om 17 na 6. :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Vaak blijf ik liggen tot half 7, en ik kan meestal goed uit m'n bed.
    Om kwart na 7/20 na 7 zit ik op de fiets opweg naar de bus, deze bus neem ik rond half 8 en ik ben om 8 uur in school.

(Even verbeterd)

7. helpke

Lid geworden:
    23 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie nu dan school ?

8. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige vraag :smile:

Ligt eraan, als ik vrij ben doe ik rustig aan. en douche ik ook 's ochtends. Moet ik werken, vroeg, draai ik me zes keer om en zet de wekker minstens even vaak op snooze. Waardoor ik me dus verslaap, even snel was, tanden poets en de deur uit ben. Make up enzo doe ik toch niet aan, alleen af en toe een klein beetje eyeliner met mascara, maar ga even makkelijk zonder weg. Haren borstelen als het droog is doe ik niet aan, geen beginnen aan. Dus kan vrij snel weg zijn. Als ik slaapdienst op mijn werk heb, is het helemaal snel klaar, helaas zijn sommige clienten ernstig vroeg wakker en vinden dat er gezellig samen koffie gedronken moet worden :smile:. Of minstens even koffie pakken :smile:

9. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, maar als het school is bedoel ik.
    In de vakantie sta ik gewoon op wanneer ik wakker word.
    Ik kan namenlijk niet goed blijven liggen, ik moet dan echt uit m'n bed.

10. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Met school gaat mn wekker af om 6.50u, dan blijf ik nog 10min liggen en sta ik om 7u op. En om 7.35u vertrek ik hier thuis, totaal gestresst omdat ik smorgens zo hard heb moeten vliegen om alles klaar te krijgen.

11. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    In 15 min sta ik op, was me, doe me haar en kleed me aan. Dan ga ik naar beneden en neem ik lekker een half uur de tijd om in alle rust te ontbijten, en dan kan ik de deur uit! :smiley:

12. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar school: 7 Uur eruit, half 8 op de fiets.

13. Benedictus17

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat zijn sommige mensen snel zeg! :blush:

14. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja om half 8 moet ik op de plek staan waar we vertrekken, dus ik vertrek dus iets voor half 8, en soms kom ik er ook wat later als 7 uur uit. Ik kan nooit goed uit bed komen.

15. saNnEej

Lid geworden:
    14 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo iets 1 en een half uur.

16. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog naar school ging bijna anderhalf uur.
    Eerst douchen, tutten, konijnen voeren en vertroetelen, eten (en daar doe ik het langst over), tas inpakken tanden poetsen.

Nu is het wel anders hoor, minder tutten en sneller eten scheelt enorm! :grinning:

17. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm.. als ik 's morgens wakker word, ben ik altijd álle tijd kwijt. Zo rond half 8 verkeer ik in complete verwarring. Heb dan totaal geen besef van de tijd of welke dag het is. Meestal moet ik nog bijkomen van de zoveelste slopende droom.

Maar voordat ik ga werken ben ik ongeveer een uur (soms iets langer) bezig met wakker worden, douchen, opmaken, ontbijten, brood smeren en katten voeren en katten knuffelen.

18. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik om 7 uur moet beginnen sta ik om 6.15 op en zit ik om 6.25 op de fiets. Nooit bgrepen waarom mensen zoveel tijd nodig hebben in de ochtend. Ontbijten is zo gedaan, douchen doe ik des avondsch

19. Athene

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwartiertje!

20. Benedictus17

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontbijten heb ik een kwartier voor nodig. En douchen doe ik niet 's avonds, want dan zit mn haar 's morgens echt niet... Hihi.
    Ik heb een kwartier nodig om te douchen, om aan te kleden, om te ontbijten en dan heb ik nog een kwartier 'over' (die ik meestal toch niet 'over' heb omdat de andere kwartieren uitlopen...:stuck_out_tongue_winking_eye:) En het half uur dat ik mn wekker te vroeg zet; om wakker te worden... Duurt erg lang, ik heb 2 wekkers en een radio. :blush:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina