De eitjes zijn uitgekomen!!!

Discussie in 'Vissen' gestart door Lieze, 1 sep 2008.

1. Lieze

Lid geworden:
    16 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de visjes zijn vandaag gezond en wel ter wereld gekomen en ze zwemmen nu vrolijk door het aquarium of hangen aan het rotsje vast. Het is wel nog niet echt het uiterlijk van een sluierstaart maar het zijn zon dikkopachtige wezentjes voorlopig :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Mijn vraag is nu hoe lang het duurt vooraleer ze een beetje groeien en op sluierstaarten gaan lijken en wat voor voer ik ze ondertussen moet geven ??
    De ouders en andere vissen zijn ondertussen overgebracht in een ander ingericht aquarium dat ik nog had :sunglasses:

Greetz

2. Essie

Essie Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    O, wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien, heb je ook foto's?

Ik heb zelf geen verstand van vissen, maar mijn broer heeft vroeger een hoop tropische vissen gehad. Als ik het mij goed herinner zijn er speciale potjes voer voor baby's te koop, maar kon je het gewone voer ook heel klein maken. Maar ik ben dus geen vissen-kenner, dus pin me er niet op vast.

3. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon goudvissenvoer fijnwrijven tussen je vingers :smile:
    En proficiat hé!! :wink:

4. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Gefeliciteerd! :smiley:

5. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    aah wat leuk zeg, ben wel heel benieuwd, heb je misschien ook fotos??

6. Lieze

Lid geworden:
    16 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zallek es proberen te uploade maar stel u der nog ni teveel van voor want zoals ik al zei zijn het voorlopig nog maar dikkopachtige wezentjes :cupid:
    Ik vraag mij wel af waar ik ze allemaal moet gaan onderbrengen eens ze wat gegroeid zijn :confused: