Datingsite voor dierenliefhebbers?

Discussie in 'Algemeen' gestart door miepske, 16 feb 2008.

1. miepske

Lid geworden:
    16 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie toevallig ergens een datingsite voor mensen die net zo gek op dieren zijn als ik of jullie? Het is zo belangrijk om een vriend te hebben die ook van dieren houdt. Anders is het binnen no time over. Niet iedereen vindt het leuk dat er katten op je schoot springen, of heeft als hobby wandelen in het bos of aan zee met de honden.

Is het een idee om op dit forum ook een soort kennismakingstopic op te zetten? Ik zou wel wat mannen willen leren kennen die ook gek op dieren zijn, en na een tijdje misschien ook wel op mij. :cupid:

2. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Een datingsite voor dierenliefhebbers of zo'n topic vind ik eigenlijk niet echt nodig, volgens mij is het helemaal niet moeilijk om tegen iemand aan te lopen die ook wat van dieren houdt (ik heb althans alleen maar kennissen en vrienden die ook van dieren houden).

3. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij bestaat er nog niet zoiets, maar het lijkt me dat de voorkeur voor dierenliefde op de serieuzere datingsites wel een plaats zullen hebben :wink: Daarnaast heb je goede kansen als je een leuk persoon tegen komt die met de hond loopt, bij een kattenshow rondkijkt of als je via PM een van de forumleden die je wel aan staat beter leert kennen...

4. Foetsie

Foetsie Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
  5. miepske

Lid geworden:
    16 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt foetsie.

Sarii, ik heb ook veel vrienden die wel van dieren houden, maar helaas geen vrijgezelle mannen. Bovendien is het wat anders om dieren leuk te vinden, en bereid te zijn om er midden in te leven, dan moet het echt in je bloed zitten. Ik heb al een paar keer gedated met mannen die zeggen van dieren te houden, maar als dan steeds de poezen in bed springen, of de pleeghondjes iets kapotmaken, binnen plassen, of alle aandacht opeisen, dan kunnen zij daar toch echt niet om lachen.

6. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gelukkig een man die net zo gek op dieren is als ikzelf en als ik in mijn omgeving kijk zijn er best veel die net zoveel om dieren geven.

7. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
  8. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

:laughing: :grinning:

Zou je ook zoiets voor geiten hebben :bow:

9. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Ja, maar daar vind je geen dierenliefhebbers.

De enige die ik ken waar er wel een hoop zitten met dieren enzo zijn op http://www.vegadates.nl

10. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vriend die niet zo gek is op dieren als ik dat is toch best wel lastig :confused:
    Vooral als we ooit gaan samenwonen

11. miepske

Lid geworden:
    16 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort naar het boer zoekt vrouw feest. Dus wie weet.
    :smiley:

Laden...

Deel Deze Pagina