Dag zonder dweil :)

Discussie in 'Honden' gestart door Bakkie, 14 nov 2003.

1. Bakkie

Lid geworden:
    27 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi allemaal

Zoals jullie weten ben ik nog steeds bezig om Caesar zindelijk te krijgen. Nu was hij 's nachts al heel goed zindelijk en kon gedurende de hele nacht zijn plas ophouden. Maar overdags als hij wakker was was dat toch lastiger voor hem. Dan gebeurde er wel eens een ongelukje.

Sinds dinsdag ben ik dus met de clicker aan het werken en gebruikte deze dus ook om Caesar te belonen als hij buiten zijn plas of hoopje deed.
    Gisteren was dus een dag dat ik heel trots op hem was. Hij is de hele dag netjes zindelijk geweest en gaf zelfs aan als hij een plas moest doen.

Hij liep namelijk eerst wat in de achterkamer rond en toen ging hij naar de deur van de woonkamer en ging daar zachtjes zitten piepen.
    Ik liet hem in de tuin en jawel hoor hij deed zijn plas. :ok:
    Uiteraard werd hij uitbundig beloond met een paar brokjes erbij. Hij is immers dol op eten. :wink:
    Zo heeft hij twee keer uit zichzelf aangegeven dat hij naar buiten moest.

Heerlijk hoor zo'n dagje zonder dweil (nouja behalve voor de normale dweilbeurt dan :wink:).

Groetjes
    Corina

2. Kuno

Lid geworden:
    7 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    knap hoor van ceasar!
    onze hond hebben we gekregen toen ze 10 maandjes was en ze is 30 oktober net 1 geworden.
    okal is ze zindelijk ze heeft s nachts altijd ongelukjes, dan weer een poepje dan weer een plasje ze heeft vrij zwakke blaas maar overdag doet ze het prima.
    het is lekker als je een keer niet een plasje hoeft te dweilen, het kost misschien wat tijd om hem zindelijk te maken, je krijg er later ook wel wat voor terug.

Laden...

Deel Deze Pagina