Crocs...

Discussie in 'Beauty & Body' gestart door ~ellie~, 23 jul 2007.

1. helina0611

Lid geworden:
    30 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk zelf 6 jaar in de zorg, en dit is echt een super uitkomst.
    deze schoenen zijn eigenlijk voor de zorg gemaakt.
    ik ben heel erg blij dat ik crocs heb, ik heb sinds de aanschaf savonds geen pijnlijke voeten benen of enkels meer.

lang leven de gene die de crocs hebben uitgevonden!!!

2. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk ook in de (gehandicapten)zorg, en ik heb sinds een paar weken van die verschikkelijke sandalen :smile: Maar Crocs, nee, dat gaat echt te ver.

3. *bonnie*

*bonnie* Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn misschien lelijk maar ZAAAALIG om te dragen.
    Ik heb ze zelf in 3 kleuren, zwart, beige en blauw en ik denk er zelfs aan om nog een 4e kleur te kopen.
    Ik heb ze in het voorjaar gekocht en heb sindsdien geen seconde meer een andere schoen aangehad, ik draag ze dus altijd waar ik ook heenga.
    Voor mijn werk moet ik ook een hele dag rondlopen en het is gewoon geweldig die crocs en absoluut geen zweetvoeten ! !

4. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, misschien nog liever crocs dan verschrikkelijke sandalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

OMG :flushed: een crocs verslaafde !! :astonished:

:stuck_out_tongue_winking_eye: :laughing:

5. jojooww

Lid geworden:
    31 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik vind ze echt lelijk :laughing:
    Op vakantie liep ook iedereen daarmee

6. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    aha... mijn pa had ook al van die dingen aan haha sorry moest gigantisch lachen... maar nu heb ik er een naam bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

7. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren in het zwembad, en de mensen die daar werkten en toezicht hielden droegen ook crocs. Ideaal daar natuurlijk.
    En weetje, als waterschoenen zijn ze vast ook erg lekker denk ik. Op het strand enzo.

8. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het strand denk ik niet (Je krijgt zo zang in die krengen en dan loop je met zandbakken aan je voeten) Maar langs een gewoon buitenzwembad is het wel ideaal.

9. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Ellie, het zien er toffe schoentje uit , maar ik vind ze wat belachelijk :blush:
    Ik zie er echt superveel mee lopen. En ik vind het voor kleine kindjes echt schattig ( van 3 jaar enzo )
    Maar voor oudere mensen vind ik dat dus echt niet mooi

Ik wil je niet beledigen Ellie ( en anderen ) , da's mijn smaak gewoon niet :wink:

10. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je beledigt me echt niet hoor, ik vind ze zelf ook oerlelijk :grinning: . Maar ze lopen echt heerlijk!

Ik heb ze nu een kleine week en ben nog steeds enthousiast, ik vind het super lopen.

11. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt het niks, ze zien er niet uit maar ze moeten heerlijk lopen.

12. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ha oké :wink: Loop je er dan niet mee over straat?
    En welke kleur heb je ?
    Die kleurtjes vind ik zo funn :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Of lees ik erover?

13. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ga er niet mee over straat. Hooguit hier binnen het hofje naar de wasserette of de vuilniscontainer, of even naar de brievenbus op de hoek. Maar ik ga er niet mee naar school/werk/winkelen etc, daar vind ik ze toch net even te lelijk voor :wink: (hoewel iedereen zelf natuurlijk moet doen wat-ie graag doet, al ga je er op naar de koningin :smile: , vooral doen, maar zelf doe ik dat dus niet...)

Ik heb groene trouwens, appeltjesgroene.

14. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha :laughing:
    Ik heb al veel mensen gezien met groende die daar dan madeliefjes tussenzitten :laughing:

15. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of het hier al staat...
    Oorspronkelijk werden ze gedesigned (is dit een woord?) om te grbuiken op zeilboten, dus ideaal op glibberig dek :wink: (iedereen draagt klompjes op zeilboten, dus t is niet dat ze zoveel lelijker zijn dan andere "zeilschoenen")
    Vraag me af of iemand ze nog draagt op zn zeilboot maar een succes is het alvast geworden...

16. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze vandaag es gepast, ze voelen tof !! :wink: Maar ik heb ze toch niet gekocht :grinning:

17. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    [quote="~ellie ... al ga je er op naar de koningin :smile: , .[/quote]

Misschien heeft de Koningin er zelf wel :grinning:

Ik heb ze ook even gepast in de winkel, maar het is niets voor mij, al die nopjes onder je voeten kan ik niet verdragen. Ik heb er in een paar winkels zwarte en donkerblauwe gezien, voor diegene die het niet zo op die opvallende fluokleurtjes begrepen hebben.

18. sabine

Lid geworden:
    23 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ze best prijzig voor een eenvoudige schoeisel. ik vind ze niet lelijk . heb er zelf geen. zien er gepimpt wel grappig uit, ook voor de oudjes onder ons! :ok:
    je ziet er half nederland op rond lopen,dan hoef ik ze al niet meer. straks is de hype er van af en komen ze weer met iets nieuws... :sunglasses:
    maar het zal best dat ze erg prettig lopen. mijn neefje heeft ze. ze schijnen de stoelgang te bevorderen zeggen ze.
    hij poept sinds de crocs wel veel beter!! hahaha!
    zal mijn kat crocs kopen,die heeft vaak last van obstipatie! :wink:
    klopt het ( voor de crocs dragers onder ons) dat de maten van de crocs verspringen? dus bv. maat 28, 30, 32, 34, 36 enz?
    :back:

19. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de crocs niks, maar zag wel van die leuke dingetjes die je erop kon doen van Stitch en Eeyore, jah die wou ik eigenlijk wel graag hebben, maarja wat doe je er dan mee...?? Ik heb vanmiddag een armbandje gekocht waar je ze in kan doen :stuck_out_tongue_winking_eye: Heb je dus wel die leuke dingetjes maar hoe je niet van die vage schoentjes te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deel Deze Pagina