Concoursfoto's, deel 2!

Discussie in 'Catwalk' gestart door Shirley2danmaar, 23 jun 2008.

1. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    De foto's uit het vorige topic waren een klein voorproefje, dan hier eindelijk de echte foto's. Een betere camera en een paardenkenner als fotograaf doen wonderen :wink:

Paar foto's van het losrijden:

Prachtig voorbeeldje van spanning.

Beetje verruimen.

Als Winand het niet eens is met mijn rijrichting, trekt ie me gezellig uit het zadel om vervolgens richting alle sexy merries te hobbelen :eyes:

Los vlechtje...

Zenuwachtig lachje voor de proef...

Als ik iets moeilijks doe (onder Winands tempo draven) duikt ie nog te diep...

Verruimen bij het van hand veranderen.

Dit was dus het verprutste galopmoment... Winand wilde graag bokkend en hoofdzwaaiend richting vriendjes in de losrijdring, ik liever niet.

Een paar passen later had ik weer eens gewonnen :grinning:

Dit soort dingen moet ik dus beter afwerken. Ik kwam veel te hard de hoek door waardoor ik vrij vroeg in moest sturen om netjes op de AC-lijn uit te komen...

Nog even afgroeten!

Zo genoeg foto's :grinning:

Het lijkt trouwens wel of mijn zadel ver naar voren ligt, daar zal ik eens naar kijken morgen. En de teentjes die Marcha al noemde, nog even goed op oefenen :wink:

2. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind dit er echt heel netjes uitzien hoor :ok: Super! Helemaal voor de eerste keer op vreemd terrein! Als je had gezegd dat dit de 10e x was had ik het ook gelooft :wink:

Winand en jij doen het super! Als je officieel gaat starten ben je echt binnen no-time de B door :wink: Voor zo'n jonge combinatie vind ik echt dat je hem al heel goed voor elkaar hebt :ok:

3. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Amper :grinning: .

Jullie zijn idd een hele leuke combinatie. Winand loopt super (met hier en daar een meningsverschilmoment).

4. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Hihi :grinning: dankjulliewel!

Ben echt enorm trots op Winand, hij maakt het mij wel heel makkelijk hoor. Ach en er zijn nog zat puntjes om aan te werken, maar dat komt nog wel.

Het voelde trouwens waardeloos, maar blijkbaar zag het er toch wel redelijk uit :confused:

5. hondenfan13

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leuke foto's :smiley:

6. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook heel goed gedaan voor de eerste keer :ok:
    leuke combi samen

7. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt!

Ik heb nog twee foto's weten op te scharrelen, via de site van de organiserende stal. Bij deze:

Laden...

Deel Deze Pagina