Carocat ervaringen

Discussie in 'Katten' gestart door eden, 10 dec 2004.

1. eden

Lid geworden:
    5 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik had gehoord dat Carocat een goed hoogwaardige voeding is en ik wil nu overstappen om te zien hoe het onze katten bevalt.

Toch ben ik wel benieuwd naar of mensen hier ervaring met dit voer hebben en hoe die ervaringen dan waren.

Als iemand wat weet, hoor/ lees :wink: ik het graag :smile:

2. Malou

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen ervaring met Carocat, maar meng het voor langzaam bij beetje door ipv gelijk helemaal over te stappen, omdat je anders kans hebt dat ze het niet willen eten, of er van aan de diarree raken.

3. eden

Lid geworden:
    5 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, dat waren we sowieso al van plan :smile:

4. Laura W

Laura W Dierenliefhebber

Lid geworden:
    15 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef ook Carocat en ze vinden het erg lekker. Ze doen het er ook goed op. Ik bestel het bij http://www.gropet.nl en dan kost een zak van 15 kilo ong 28 euro en de driemix iets van 21 euro.

5. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef ook Carocat en hier vinden ze het ook lekker.
    En het is een stuk goedkoper dan Royal Canin, Iams etc. :wink:

6. eden

Lid geworden:
    5 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik vandaag een verzoek om prijslijst ed de mailbox uitgegooid naar Gropet. ivm Carocat.
    Helaas geen prijs en bestel formulier op hun site.

Een dierenwinkel hier in de buurt verkoopt het ook, meen ik, maar ik heb nog geen idee van hun prijzen.

Goed om deze ervaringen alvast te lezen, bedankt!

7. ravenous

Lid geworden:
    2 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0