(Buiten)kitten van 9 weken zindelijk maken

Discussie in 'Katten' gestart door Anne.Boefie, 29 okt 2012.

1. Anne.Boefie

Lid geworden:
    29 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, wij zijn Anne en Boef en wij zij sinds gister vriendjes. Boef is een mooi rood katertje en komt van een boerderij waar hij met zijn moeder en zusje in de stal woonden. Ze kwamen geregeld binnen om te knuffelen maar deden hun behoefte buiten. Om Boef te laten wennen aan zijn nieuwe huis wil ik hem binnen houden maar hij is nog niet zindelijk met als gevolg dat hij een plasje en poepje vannacht op bed heeft gedaan. Uiteraard niet boos geworden maar het is voor hem en voor mij toch naar als dat vaker gebeurt. Ik hem hem al vaak op een kattenbak zonder bovenkant gezet, mijn zijn voetjes gegraven en er kattenspray in gespoten maar hij is vandaag nog niet op de bak geweest. Ik houd hem constant in de gaten maar morgen moet ik toch weg om te werken.

Heeft iemand tips om mij te helpen?

Groetjes Anne en boef :heart_eyes:

2. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    Om poep en urine door het hele huis te vermijden kun je hem misschien in 1 ruimte houden, waar geen sofa's en bedden of tapijten en van die dingen aanwezig zijn.

3. Kiki<3

Lid geworden:
    5 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Boef is een kater(toch?)
    En sommige zijn heel netjes. Het klinkt een beetje raar, maar ook al zit er 1poepje/plasje in
    dan gaat hij daar al niet meer in zitten. Dus probeer eens, om vaker de kattenbak te verschonen.
    Veel Succes
    Grtz

4. blacky2005

Lid geworden:
    9 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou inderdaad kijken of hij een 'eigen' kamer kan krijgen en meerdere bakken neerzetten

succes ermee

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Daantjjxx
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    4.139
  2. tomengijs
    Reacties:
    1
    Weergaven: