Bril of contactlenzen?

Discussie in 'Beauty & Body' gestart door Annemarie, 11 apr 2008.

?

Ik draag het liefst:

1. Een bril

10 stem(men)
    41,7%
  2. Contactlenzen

12 stem(men)
    50,0%
  3. Ik draag ze beide en heb geen voorkeur

2 stem(men)
    8,3%
  4. Een bril

10 stem(men)
    41,7%
  5. Contactlenzen

12 stem(men)
    50,0%
  6. Ik draag ze beide en heb geen voorkeur

2 stem(men)
    8,3%
  1. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb contactlenzen een halfjaar geprobeerd, maar het zit me gewoon niet prettig. Continu het gevoel dat eentje niet goed zit of eentje er uit is gegaan...
    Ik heb tegenwoordig gewoon mijn bril op voor afstanden

2. polleke

polleke Dierenliefhebber

Lid geworden:
    1 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag harde zuurstofdoorlatende lenzen al vanaf mijn 16e jaar. Ik had er echt voor gespaard want wilde heel graag van mijn bril af. Ik vond mezelf echt lelijk met bril. Toen ik eenmaal lenzen had en me ook een beetje mocht opmaken van mijn moeder wilde ineens vele jongens uit de klas verkering met me :flushed: . Op die leeftijd was dat ook echt belangrijk :grinning: Kortom er ging een wereld voor me open.

Nu, zoveel jaren later :wink: , draag ik nog steeds het liefst contactlenzen. Ik heb nu eenmaal niet zo'n brillengezicht. Toch draag ik het laatste jaar wel meer mijn bril. Dat komt ook omdat ik een hele mooie bril gevonden heb die bij mijn gezicht past. Beetje vlindermodel met allemaal kleine nep diamantjes aan de bovenkant.

Het enige nadeel aan lenzen vind ik als er een stofje of zo in je oog komt dat je gaat tranen. Buiten het feit dat het ook pijnlijk is, is ook je oog make up compleet verwoest.

3. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde nooit lenzen omdat ik mijn bril prima vond zitten.
    Maar nadat ik hem een paar keer had afgedaan om de computerschermen wat beter te kunnen lezen en zo ook mijn bril kwijt te zijn geraakt besloot ik toch maar om een keer lenzen te proberen.

En nog steeds (na een 5 maand) weet ik eigenlijk niet wat ik fijner vind, bril of lenzen.

4. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide, maar mijn voorkeur gaat uit naar contactlenzen. Vooral met het werk dat ik nu doe is het niet handig dat ik altijd spetters zout water of duinstof op mijn brillenglazen krijg. Lenzen zijn dan toch een stuk praktischer. Bovendien vind ik in mijn geval lenzen er beter uit zien dan een bril, maar gelukkig ben ik niet zo ijdel.

5. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide.
    Lenzen overdag.... omdat ik ijdel ben hahaha, en bril voor s'avonds tv te kijken, computer en game consoles.
    Ik moet wel 1 van de 2 altijd bij hebben want zonder zie ik dus helemaal niks hahaha.

:eyes: uhm natuurnl....... lenzen steek je ook niet IN je ogen. Erop leggen gaat veeeeeeel gemakkelijker en is stukken handiger :laughing: .

6. Tuxedoman

Lid geworden:
    1 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ik draag een bril, maar die dondert steeds van m'n kop af :imp:
    daarom wil ik al jaren lenzen, bovendien vinden mensen mij veel sexyer zonder bril :dancer: :ok:

7. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Re:

8. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik draag een bril. Ik zou wel graag contactlezen willen, want zonder bril zie ik er leuker uit. Maar ik kan niet tegen lenzen dus hou ik het maar bij een bril. Ook wel veel makkelijker, geen gedoe iedere ochtend en avond maar gewoon, hup, bril op of af, en klaar.

9. Tuxedoman

Lid geworden:
    1 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re:

hè, moet ik nu ook m'n haren weer gaan doen xD (lui) en ik mag m'n "snor" ook wel eens scheren, zal zodra ik het onthoud wel plaatje posten.

10. annaLukas

Lid geworden:
    20 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een bril, weet niet of lenzen zo lkr zitten...
    mag ook niet van mn ouders
    ik wacht liever totdat ik 18 ben dan kan ik mn ogen laseren :dancer:
    dan ben ik er helemaal vanaf haha

Deel Deze Pagina