Blindengeleidehond steeds geweigerd op sollicitaties

Discussie in 'Dierennieuws' gestart door Julia Nijkamp, 18 feb 2017.

1. Julia Nijkamp

Julia Nijkamp Nieuw Lid

Lid geworden:
    18 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    BLINDENGELEIDEHOND KEER OP KEER GEWEIGERD OP SOLLICITATIES

Het is niet te geloven. Sinds afgelopen zondag ben ik druk met solliciteren. Nu, de vrijdag erna heb ik al twee sollicitatiegesprekken achter de rug. Ook was ik bij drie andere bedrijven al voor 99% aangenomen middels een telefonisch sollicitatiegesprek. Klinkt goed, maar zo goed is het niet. Jullie vragen je misschien af waarom ik die banen dan niet heb aangenomen, waarom het na vijf sollicitaties nog steeds niet gelukt is om een baan te vinden. Ik zal jullie vertellen hoe dat komt. Ik ben bij alle vijf de bedrijven geweigerd vanwege mijn allerliefste blindengeleidehond en maatje Lumi. Samen zijn wij een onoverwinnelijk team, we horen bij elkaar. Als ze niet bij me is, dan voelt het alsof ik één van mijn ledematen mis. Maar de zakenwereld is hard, zij zien niet in dat ik Lumi nodig heb om op een veilige manier te kunnen reizen en op mijn werk te arriveren. Afgewezen worden vanwege het missen van competenties, vaardigheden of kennis is begrijpelijk. Zeker in deze tijden. Maar iemand afwijzen wegens een hulpmiddel is gewoonweg absurd. Ik hoop met heel mijn hart dat er snel een werkgever op mijn pad komt die geen problemen heeft met mijn lieve meisje, want zonder haar was ik nooit zo ver gekomen.

Deel dit alsjeblieft op je Facebook tijdlijn, zodat alle werkgevers in Nederland zien dat een geleidehond voor zijn/haar baasje onmisbaar is.

https://www.facebook.com/julia.nijk...047075?notif_t=like&notif_id=1487342654611459

Jullie zouden mij hier heel erg mee helpen!!

Groet,

Julia Nijkamp

Lees verder...

Deel Deze Pagina