Bijzondere huisdieren gezocht voor fotoshoot!

Discussie in 'Fotografie' gestart door olivier v h, 28 jul 2013.

1. olivier v h

Lid geworden:
    18 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Mijn naam is Olivier van Hartingsveldt. In 2012 ben ik afgestudeerd aan de Fotovakschool te Amsterdam met een fotoserie over bijzondere huisdieren.

Deze fotoserie is geselecteerd voor 'New Dutch Photography Talent 2013' en is in april gepubliceerd. Verder is mijn werk verschenen in verschillende magazines waaronder een Nederlands professioneel fotomagazine en een Italiaans lifestyle magazine.

Voor meer over mijn werk kunt u mijn site bezoeken: http://www.oliviervanhartingsveldt.com

Graag zou ik doorgaan met het werken aan deze fotoserie. Naast het portretteren van bijzondere huisdieren wil ik ter aanvulling graag portretten maken van de eigenaar en zijn dier samen. Uiteraard krijgt u als dank voor uw medewerking een selectie van de foto's.

Heeft u interesse om hier aan mee te werken dan kunt u mij emailen of bellen.

Email: [email protected]
    Tel: 06-18468731

Met vriendelijke groet,

Olivier van Hartingsveldt

2. blacky2005

Lid geworden:
    9 jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    wat verstaat u onder bijzondere huisdieren ?

3. Nonsy

Nonsy Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft deze al niet eens eerder hier gestaan? Dacht dat we toen ook contact hebben gehad.

4. olivier v h

Lid geworden:
    18 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Blacky2005,

Wat verstaan wordt onder een bijzonder huisdier is erg persoonlijk. Ik ben in het bijzonder op zoek naar de volgende dieren:

-Grote reptielen: leguanen / veranen / slangen
    -Honden: naakthonden / Ierse wolfshonden
    -Grote tamme vogels: eenden / ganzen / kippen / uilen
    -Naaktkatten
    -Minivarkentjes
    -Falabella's
    -Dwerggeiten

Ook als u een ander dier heeft kunt u me altijd even mailen.

Groetjes, Olivier

5. olivier v h

Lid geworden:
    18 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Nonsy,

Ruim een jaar geleden heb ik inderdaad ook al een oproep geplaatst. Ik was toen bezig met afstuderen. Ik vind het werken met dieren zo leuk dat ik besloten heb om er mee door te gaan. Mijn afstudeerwerk is is geselecteerd voor 'New Dutch Photography Talent 2013' en is in april gepubliceerd. Uiteindelijk zou ik mijn werk graag in boekvorm uitgeven.

Groetjes, Olivier

6. Nonsy

Nonsy Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd :wink:

Je bent altijd welkom. Zeker nu! Kan ik laten zien. Dar bepaalde dieren die ik heb niet op de positieflijst, prima te houden zijn als huisdier.

7. olivier v h

Lid geworden:
    18 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

Ik heb op de verschillende fora erg leuke reacties ontvangen en al wat interessante dieren kunnen fotograferen. Het begint dus weer goed te lopen.

Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die hieraan willen mee werken. Ik nodig dan ook iedereen uit om hierop te reageren.

Met vriendelijke groet,

Olivier

Deel Deze Pagina