2e rang burgers?

Discussie in 'Discussies' gestart door love12, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    veel dieren worden mishandeld. in alle landen komt dieren mishandeling voor.
    bij de een land komt het vaker voor dan bij de andere.
    dieren worden mishandeld voor de
    lol:pensive: dat doen jagers vaak.)
    of voor producten:
    bont.

noem maar op.

maar wat ik vaak hoor van de mensen om me heen is: dieren zijn niet belnagrijk mensen zijn belangrijker zo hoor het nou eenmaal.

vaak worden dieren slecht behanddeld om dat ze altijd op nummer 2 staan.
    komt er een gevaarlijke experiment test het op de dieren. niet om de mens wat de mens kan dood gaan.
    mijn vraag is wat vinden julie moet de dier op nummer twee staan?
    of allebei op een?
    soms staat geld wel op nummer een voor de mens en de dier.
    bijv. ruzie om olie ze voeren oorlog ze willen olie want dan krijgen ze geld.
    maar daar bij ver moorden ze wel mensen en dieren.

wat vinden julie is dit goed hoort dit of juist niet

2. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat dit topic als meer waarde heeft als die over de dierenpolitie en andere topics die reeds gaan over dit onderwerp ? Je beschrijft het nu alleen anders, maar de inhoud is nagenoeg gelijk als bij andere topics :wink:

Er zijn al aardig wat onderwerpen met nagenoeg de zelfde inhoud. Als je hier tussen kijkt zul je er al enkele terug vinden
    viewforum.php?f=41&st=0&sk=t&sd=d&start=30

3. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    telkens een nieuw topic openen omdat de antwoorden jou niet aanstaan, komt ook niet echt over hoor.
    Misschien eerst wat opgroeien en ervaring opdoen vooraleer je een de(r)gelijke discussie wil starten.

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Acht discussie-topics openen in een maand tijd is wel erg veel van het goede love12. Je zou misschien eens de zoekfunctie kunnen gebruiken. Want bij heel veel discussies van jou bestaat er al een topic over dat onderwerp. En dan kun je daar ook verder praten.

5. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

dat boeit me niet ik vind het leuk om te doen.
    en jij bent al volwassen en jj kunt ook geen normale discussie volgens

dus niks te maken met leeftijd

6. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

ik snap wat je bedoelt maar ik wist niet dat het niet moch :mask:
    ik vind het gewoon leuk om te doen.
    en al die andere topics zijn te oud :pensive:
    daarom strart ik er zelf een.

7. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

it is gewoon een een discussei forum.het gaat niet over het zelefde.er zijn veel soorten dierenmisahdelingen
    en elke topic gaat over een andere soort. en ja samen gaat het alle maal over mishalding.
    dusz in nederland heb je toch vrijheid van mening uiting?

8. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Love12 een discussie voor jij niet. Enkel geef je een mening die niet of nauwelijks is onderbouwd. Wat ik hiermee bedoel is dat je je zelf blijft herhalen en niet inhoudelijk ingaat op de reacties. Inplaats daarvan open je een nieuw topic. Probeer inhoudelijk in te gaan op reacties. Als je iets niet helemaal begrijpt dan kun je dit altijd vragen. De meeste van ons zullen dan ons best doen om het uit te leggen. Voor een discussie is leeftijd zeker geen obstakel. Het is altijd erg interessant hoe jong en oud denkt over bepaalde maatschappelijke onderwerpen :wink:

Het is denk ik niet de bedoeling om voor alle vormen van mishandeling een separaat topic te openen. Dit komt bij de meeste verkeerd over en men haakt dan al snel af van een discussie.

9. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re:

:wink:
    wat leuk om te doen? topics openen? dat hoort hier niet. dit is hier een discussie-deel, je moet discussieren dus, dat doe je niet.
    Ik wil gerust discussieren hoor, maar dan wel tegen iemand die iets terug kan zeggen (tegen-argumenten dus) en die weet waarover hij praat. Niet iets van tv gezien, of van een youtube filmpje of van iemand gehoord... en dat dan maar als waarheid aanneemt en verkondigd. Dat is dan nl. niet discussieren, maar kweet niet, doordrammen ofzo.

Nu, we zijn allemaal jong geweest hé

10. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0

ik vind het niet leuk om topic te openen maar om over vershcilende dingen te discusseren. ik wil niet met jou discusseren omdat jij dikke vette onzin praat! en jij zogenaam 500 jaar levenevaring hebt.
    proef dieren hebben het niet goed! en als jij je zelf wijsmaakt van dat ze dat zelf hebben moet je lekker zelf proef dier worden! en ik heb tegen argumenten :confused:
    jij hebt slechte argumenten!
    zoals: dieren mogen dood geshoten worden omdat hij kans heeft om door een auto aangerden te worden!
    noem jij dta goed??
    :flushed:
    ik weet dat we allmeaal jong zijn geweest ik ben niet dom :wink:

11. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    tuurlijk ben je niet dom, dat beweert ook niemand (mag ook niemand beweren);

verder heb je niet goed gelezen (of begrijp je het gewoon niet), want dat 'argument' dat jij opnoemt staat er zo helemaal niet (en is wederom een ander topic, dus je haalt het nog eens uit zijn context ook)

en nee, ik praat geen onzin. Ik weet hoe het er aan toe gaat bij proefdieren, met mijn eigen ogen gezien, dat is dus geen onzin, dat is realiteit (is wat anders dan een slecht argument hoor :wink: ) Dat jij dat niet wil aannemen, is erder jou een zorg, dan mij hoor. Ooit kom je wel in de echte wereld terecht.

zelf proefdier worden is natuurlijk wel onzin, dat kan helemaal niet namelijk, ik ben nog steeds een mens.

jij wil niet met mij discussieren, prima. Open dan ergens een topic op een forum waar ik geen lid ben. want als hier een topic wordt geopend waarop ik wil reageren, dan doe ik dat namelijk. En nogmaals, je discussieert niet :laughing: (kunnen we daar over discussieren misschien)
    500 jaar levenservaring zou ik het niet noemen, maar toch al wel een aantal jaar, toch genoeg om te weten hoe het er werkelijk aan toe gaat, op verschillende bedrijven ook.

12. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

jij hebt het met je eigen ogen gezien??
    wat je dat door je hart kunt krijgen.
    ik zal dat nooit kunnen. ik ga niet special voor jou moeite doen :smiley:
    je mag van mij reageren boeit me niet.
    jij wil geen rpoef dier worden logich
    jij mag kiezen of je dat wilt.
    maar een dier niet.
    denk je dat een konijn dat wil?
    ik snap dat je zegt dat je voor dieren proeven bent dat mag je ook zeggen.
    maar ik snap niet dat je zegt proef dieren hebben het goed.
    dat is niet zo.
    ik zeg steeds dat ik die een argument slecht vindt.
    omdat ik dat de meest slechste argumetn vind dat ik ooit heb gelezen. :smile:

13. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Love... Jou manier van reageren is helaas niet gepast. je wil zelf in je waarde gelaten worden en gerespecteerd worden voor jou mening. Probeer dan alsjeblieft ook andere met respect te behandelen.

Levenservaring heeft niet te maken met leeftijd. Ken genoeg mensen die op jou leeftijd meer levenservaring hadden dan menig volwassen. Levenservaring komt niet alleen met leeftijd, maar ook wat je mee maakt.

Jij geeft aan dat Halifax slechte argumenten heeft, maar jij hebt helemaal geen argumenten. Je verwacht dat iedereen het met je eens is. Dat is geen discussie voeren. (want dan heb je geen stof voor discussie) Bij een discussie is niet altijd iedereen met elkaar eens. Dat is Utopia.

Niemand zegt dat je dom bent in tegendeel je krijgt het aanbod om geholpen te worden in een discussie. Dus je wordt serieus genomen, echter blijf je in herhaling vallen met je verhaal. En ga je niet in op de reacties die andere plaatsen. In plaats daarvan beledig je ook nog eens iemand. Dit is geen discussie dit noemen we eerder je eigen mening opdringen. Zolang je dit blijft doen ben je dus geen discussie aan het voeren zoals je dat zelf graag zou willen.

14. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

ik kan niemand respect geven als iemand dat niet terug doet dat.
    ik heb betere argumenten dan hailex ofzo.
    ik verwacht niet dat iereeen het met mee eens is een paar vriendinnen van mij zijn ook voor preof dieren dus ik haat ze niet dat is hun meningig en dat mag.
    alleen snap ik niet wat ze zegt dat de dieren het goed hebben dat is niet zo.
    zij zegt tegen mij dat als ik later oud wordt wat ik dan pas kan duscussere
    ik zeg dat niet.
    ze zegt dat ik later pas in de echte wereld kom
    dus dat betekend dat ik nu in een neppe wereld leef.
    ik word ook beledigd. :confused:
    ik mag overal op reageeren.
    dat mag jij ook.
    wat wil jij dat ik doe>
    bekakt typen kan ik niet
    en ik snap sosm ook niet wat julie typen.
    want met al die moelijke woorden.

15. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect moet je verdienen. En je bent behoorlijk respectvol behandeld. Door je eigen toe doen wordt je wat kritische aan gesproken. Maar zeker niet beledigd. Door dat je andermans mening niet respecteert. Wees je aub eens bewust dat in Nederland niet iedereen de zelfde mening heeft.

En dit heeft niks met leeftijd te maken, maar eerder de manier hoe je zelf deze discussies insteekt.Puur je eigen mening is waarheid. Dit is geen discussie.

16. love12

Lid geworden:
    11 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

ja dat weet ik nu wel :confused:
    geert wilders beledig toch ook 1000 mensne daar wordt niks aan gedaan.!!
    en dat wordt gezien als vrijheids van mening uiting.
    als ik respect moet verdienen met zij dat ook.
    en zij beignt met dat leeftijd gedoe ik niet
    ik heb steeds het idee dat je zegt dat ik dat zeg :wink:

17. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geeft jou niet het recht om dit ook te gaan doen. Wat Wilders doet is zijn pakkie aan. Als iedereen nou zo gaat denken dan blijft er niks meer van Nederland over.

Als jij je respectloos behandeld voelt dan kun je dat op een nette manier aangeven. Indien dit zo blijft dan hebben we hier Moderators voor waar je dit kunt aangeven.

Wat ik vooral probeer aan te geven dat je zelf ook andermans mening moet accepteren en moet respecteren. Ik heb respect voor jou mening, maar heb dat dan ook voor iemand die haar of zijn mening hier neer zet. En dat doe je helaas niet. Je geeft aan dat je niet wil discussiëren omdat zijn/haar mening jou niet aanstaat. Dit is niet netjes, als je van je zelf al weet dat je dit niet kunt moet je dit soort onderwerpen aanhalen.

18. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1

dan wie?

als je zelfs al niet het fatsoen kunt opbrengen om een naam correct te typen, tja.

19. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0

Het gaat niet om betere argumenten hebben het gaat om elkaars argumenten respecteren. :nail_care:

20. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad.
    en een slecht argument kan wel eens een waar argument zijn. Kun je het wel slecht vinden, het is nu eenmaal zo.

Maar dan moet je ook al het begrip 'proefdier' snappen natuurlijk. dat is namelijk veel ruimer dan een muis met shampoo in zijn ogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina