1990 - 1998 Mijn pubertijd

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door isiolo, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    de freggels!! en hoe heette dat? Barbapappa, en zo....
    Babaar was ook mooi.
    Mevrouwtje theelepel ook. Teddy Ruckspin...

2. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Barbapapa "Kom op bezoek bij barbapapa, kom op bezoek. Bij de familie barbapapa, kom op bezoek bij barbapapa. Kom met ze vrienden maken, dun dik of rond, kort vierkant lang. Er is een barbapapa, barbamama, barbabella, barbabop, barbabientje ..... en barbalala."
    Babaar, was dat de tekenfilmserie met die olifanten? Mevrouw theelepel vond ik geweldig, wij hadden een cassettebandje met haar liedjes. Helemaal super. Over dat ze de gouden theelepel zoekt. Hihi.

3. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Niels holgerson, de smurfen (grote smuf is het nog ver?), the chipmunks, baywatch

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh ja, Nils Holgerson. Daar was ik echt helemaal fan van. Had er zelfs een kussensloop van. Laatst heb ik er nog een dvd van gekocht, met 3 afleveringen erop. Akna van Kepnekaizen (geen idee of ik het goed schrijf) was gewoon cool. En in die tijd noemde elk kind een witte gans Maarten. Hihi.
    Mapletown keek ik ook altijd (met konijntjes). En elk jaar kwam Watership Down op tv (oftewel Waterschapsheuvel).

5. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Superliegebeest, en superdickie!
    Daar hadden (hebben ze nog) 2 platen van, was zalig!!

6. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jihoeeeeeeee Teddy rukspin was leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

en barbapapa kwam altijd voordat ik naar school ging om 7 uur ghahahaha erg herkenbaar als mn tv aan stond hoorde ik dat liedje en wou ik helemaal niet uit bed komen haha

7. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Belletje trekken was altijd leuk ja.

En vooral bij flats waar je er niet inkon zonder sleutel.
    Mes tussen de deur en open :laughing:

8. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, belletje trekken deden wij ook altijd. Heb ik donderdagavond nog eens gedaan met een vriendin :laughing:

9. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelf nog nooit gedaan.
    maar wat ook leuk is om een honde drol in een krant te doen en dan oprollen en aansteken en bij iemand voor de deur leggen en dan aanbellen :laughing:

10. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorig jaar eens alle tekenflimpjes die mn zus en ik altijd keken uitgeplozen. Ben best ver gekomen.
    Schrik niet, het zijn er erg veel:

Seabert, The real Ghost busters, De smurfen, De Snorkels, Spiderman (and his amazing friends), Flash, Teenage mutant hero turtles, Transformers, Batman & Robin, The Littl'bits, The littles, Maple town ,Dino-raiders, My little pony, The new archies, Police acedemy, The popples (die knuffels waar je een bal van kon maken), The raccoons, The,, Flintstones (kids), Foofur, De Gummi beren, Heathcliff, He-man (She-ra), Hulk hogan, The Hulk, Inspector Gadget, Teddy ruxpin, The jetsons, Alf, Beetlejuice, The biskitts, Camp Candy, Captain N, Care bears (troetelberen), Dennis de bengel, The last dinosaur, Duck tales, Dungeons and dragons, Barbapappa, Lady lovely locks, David de kabouter, Monsterminds, The dinosaurs, Rude dog, DJ the Cat, The rescue rangers, Ovide, M.A.S.K., Bevery hills teens, Vrouwtje theelepel (die erg vals zingt trouwens), Pieter post, De fabeltjeskrant, Nils Holgerson, Lucky luke, Kissyfur, Alvin and the chipmunks, Alfred J kwak, Adolar, Biker mice from mars, Calimero, Captain planet, C.O.P.S., Dommel, Dark wing duck, Er was eens..., Samurai Pizza cat's, Scooby Doo, Starstreet, Robin Hood, Prince valiant, Thundercat's, Bucky 'O Hare

En eigenlijk hoop ik dat iemand mij nog verder kan helpen. Ik ben al jaren op zoek naar een Serie.
    Het enige wat ik nog weet is dat het om een tweeling gaat, een jongen en een meisje, van een jaar of 11-12. Ze hebben beide een steen, één een groene en de ander een rode. Deze gloeit op als de "monsters" in de buurt zijn. De monsters wonen in een spookhuis en met een tunnel/glijbaan kom je in de kelder van dat huis. En daar staan andere slijmmonsters die op een grote uitgevallen mop(dweil) lijken. Via een soort slijmportaal in het plafond komen ze in de zee uit.
    Weet iemand toevallig over welke serie ik het heb? En weet iemand de naam ervan???

Hieruit kunnen we we concluderen dat ik een echte TV-Junkie was! :grinning: :blush:

Verder was ik in deze periode ook een ondeugend mormeltje. Belletje lellen was toch mijn favoriet. En vaak bloemen uit tuinen van mensen plukken om vervolgens aan te bellen of ze die wouden hebben voor een snoepje! :blush:

11. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof dat ik bijna al die series ook altijd keek :grinning:
    Die serie wat jij beschrijft ken ik niet, geloof ik zo. Eek the Cat keek ik ook altijd. Bikermice from Mars kun je trouwens tegenwoordig op dvd krijgen :smiley: Oh ja, X-men (animatieserie dus) keek ik ook altijd. Ik heb ze vorige week allemaal gedownload :grinning:

12. cindy1980

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat ergens ver weg een belletje rinkelen,maar hoe die serie heet weet ik zo gauw even niet.
    Zodra ik het weet laat ik het je weten.

13. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    De serie die ik helemaal op video heb...
    wat een geweldig parodie op het stomzinnige Amerikaanse volk.

Earle op de foto , ofwel "NOT THE MAMA"

geweldig :grinning: :ok:[​IMG]

14. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ook naar mik mak en mon, en al die leuke dingen die je al opsomde: ovide!!
    Ergens in de oceaan ligt een avonturenland, en daar stapt ovide blij met zn vrienden door het zand, oh wat maken zij een pret, ja plezier daar gaat het om; ze lachen zich daar met zn allen krom... Kijk uit malloot, een kokosnoot, wie laat ons lachen gieren? Ovide en zn vrienden. Een hoop kabaal we leven mee, ja met ovide en zn vrienden op tv...

15. cindy1980

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinosaurs was zooooooo leuk :smiley:
    Echt jammer dat ze dat nu niet meer uitzenden,wat heb ik gelachen om Earl :smiley:

16. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij pas nog geweest op Belgie TV2 .
    Afgelopen najaar....

17. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah en wie zat er weer voor de buis... :blush:
    Ikke dus... :blush:

Ik hoop dat jij erop kunt komen Cindy, want ik ben er al jaren mee bezig om erachter te komen welke serie dat is... :confused:

@ Isiolo:
    Idd een parodie op het domme amerikaanse volk! :grinning:

18. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja.. :heart_eyes: Nu nog steeds trouwens..
    En idd de x-files, dat vond ik toch best eng :blush:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina