1990 - 1998 Mijn pubertijd

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door isiolo, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tambru

Lid geworden:
    21 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen flauw idee welke armbandjes jullie bedoelen, volgens mij heb ik dat gemist :pensive:

heeft iemand daar een foto van??

2. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, er zijn mooie nummers gemaakt in die tijd, denk maar aan U2, maar ook van de deze: bailando-paradisio; the macarena, 2unlimited, was grappig; pump up the jam! (vind ik wel leuk :grinning:)
    Maar eerlijk? ben blij dat die tijd voorbij is!

3. cindy1980

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    o god....
    De Macarena....
    Allemaal debiel op een rijtje gaan staan en een van de meest trieste dansjes ooit uitvoeren hahahaha.

4. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat dacht je van de voorganger: de Lambada? Die heb ik bij mijn vader op dansles geleerd :blush: Stel je een zaal vol houterige vijftigplussers voor en uiteraard dit meisje van een jaar of 12... Allemaal op een rijtje en dan links-rechts-schop rechts-links-schop. Jahaaa, we waren aan het dansen :-&

5. cindy1980

Lid geworden:
    3 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de lambada wel sexy hoor :smiley:

6. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was helemaal Spice Girl verslaafd.. Verschrikkelijk :flushed: Foto's, stickers, zelfs van die naveltruitjes had ik van d'r van :eyes: Schoenen met enorme plateau-zolen.. Toevallig hadden we het d'r laatst op school nog over.. :grinning:
    Flippo's sparen, poeh wat een zakke chips zijn er doorheen gegaan alleen om die stomme dingen :grinning:
    Ik vond het gabberen opzich wel leuk maar deed er zelf niet echt aan mee. Had geen Aussie en hakken doe ik ook pas de laatste jaren :grinning: Toen ik me spullen in ging pakken voor de verhuizing kwam ik nog een kinder-house cd tegen. Allemaal kinderliedjes in de house-mix gegooid, dat ik daar naar heb kunnen luisteren :stuck_out_tongue_winking_eye: Nu luister ik nog steeds af en toe Party Animals, Menthal Theo & Charly Lownoise en dat soort liedjes. Wekken toch nog wel herinneringen op maar geef mij toch maar de hardcore van nu. De kledingstijl mag van mij wel helemaal terug komen. Laat iedereen weer lekker op gympies gaan lopen en in een trainingspakkie ofzo :grinning: (Ik loop er trouwens meestal nog steeds zo bij alleen heb ik i.p.v. een Aussie Hardcore Merchandise of Nike aan ofzo, maar wel standaard me Nike Air Max CLASSIC :grinning:)
    Tja de halfkale meisjes.. Ik zou het zelf nooit doen, maar ik vind het niet lelijk.

7. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een metaal lang plaatje waar een stof jasje omheen zat.
    Je kon hem alsware stijf laten staan en dan om je armen heen laten
    springen. Was echt een rage toen ik in groep 8 zat. Ik heb er nog
    eentje liggen hiero :eyes:

Bij die meiden was het meer van een soort status symbool geworden :wink:

8. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Mits soepeltjes gedanst wel ja :wink:

9. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat jullie hem nog kennen, maar ik
    heb in die tijd op een soort drie wieler door de wijk heen geknald.
    Was eigenlijk een formaat 1 wieler maar dan met van die skate wieltjes voorop.
    Owww wat ben ik vaak op me plaat gegaan.

En krantenwijken gelopen om me hele serie Piraten Lego bij elkaar te kopen.
    Jahhhh zelfs op die leeftijd nog :$

10. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ken die fietsen nog wel. Die hebben me heel wat leedvermaak opgeleverd :laughing:

Kennen jullie (was eigenlijk iets eerder) de Lolo bal nog? Dat is het ding waarmee ík op mijn plaat ging :wink:

11. tambru

Lid geworden:
    21 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    ja de lolo-bal ken ik nog, zo'n bal met een rand eromheen waar je op kon staan, en dan springen maar :laughing:

12. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg zo n bal niet, want k ging volgens mn ouders op mn tanden vallen (maar k ging wel elke week paardrijden). Beetje later kreeg ik kiné, en wat raad je? Ik moest de lolo-bal gebruiken!
    Mijn lievelingsspel als k klein was: muizenval!

13. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat is dit herkenbaar....
    Zie 1 van mn andere posts, daar zei ik het al : ik ben blij dat die tijd voorbij is.
    Nu ben ik eindelijk gelukkig!

14. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik ben nu ook pas echt gelukkig en kan nu alles achter mij laten. De dingen die ik hier lees ken ik allemaal wel en ik kan mij dat ook herrinneren en denk dan.. ach ja, dat was er toen ook. Maar direct daar achter aan komt dan weer een herrinnering van een pesterij actie....

15. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik was toendertijd ook puber. En ik ben ook supererg gepest in die periode. Maar voor mij was tv dan jusit een manier om te ontsnappen aan de werkelijkheid. Ging ik helemaal in op. En ik keek echt vanalles.
    Maar idd, die armbandjes, die ken ik nog wel. En Mister Blue, mooi nummer. Blijft gewoon mooi.

Die gabber-rage heb ik ook nooit zo van gehouden. Levensgevaarlijk ook, die trainingpakken. Wij woonde toen tegenover de LTS (lage technische school). En daar hadden echt veel jongens die trainingpakken aan. 1 jongen wou toen tijdnes praktijk geen overal aan en deed gewoon zn Aussie aan. En dan daarmee gaan lassen (ofzo). Nou, 1 vonkje was genoeg om zn hele Aussie in de fik te zetten en helemaal te laten smeulen. Afgevoerd met de ambulance. Als ik een Aussie zie, dan denk ik automatisch aan het feit dat ze zo goed in brand kunnen vliegen.

16. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    die fietsen weet ik ook nog wel, heb ik ook eentje gehad samen met mijn broer, we waren altijd aan het ruzien wie erop mocht fietsen.

Dat was dus de skatebike.

17. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh die fiets. In Limburg is die rage niet echt doorgedrongen geloof ik. Daar heb ik er maar heel weinig van gezien.

18. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zo'n fietsje had ik ook leuk man !!

en een lolobal heb ik ook gehad en inderdaad de armbandjes ook

en hahaha ik ging zowat elke dag bij mensen hun ramen lappen en lekker centjes verdienen om maar die stomme chips te kopen voor de flippo's hahaha..

19. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Knappe jongen als je die heuvels op komt met dat ding. :smiley:

20. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden: