1990 - 1998 Mijn pubertijd

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door isiolo, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ken ik wel zijn ook cd-rom's van voor op de pc.

Kan je dat spel zelf spelen.

2. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    PeZ! Ik at vroeger altijd hele bakken leeg van die dingen. Zouden ze nog bestaan?

3. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford Boyard was leuk :ok: Met die mooie tijgers aan het eind :grinning: Weet verder niet meer zo goed waar het over ging. Even googlen maar.

4. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar keek ik graag naar!! Ford Bayard!! En opt einde moest altijd iemand om de sleutel springen. Hoor t muziekje nog in mn hoofd....

5. marisa1980

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford Boyard was super!!!!!!! Ik vind jammer dat niet meer uitgezonden word. Men moest iemand kiezen die de kamer inging en die gene had dan een aantal minuten de tijd om via een spel iets op te lossen. Ik was er verslaafd aan, zo machtig gaaf vond ik het. Die oude man, die dan een sleutel naar benee gooiden, die kleine mensjes, de enorme mooie tijgers, de soms enge opdrachten.......ja een superspel.

Ik heb gisteravond Labyrinth gekeken, wowwwwwwwwww, ik vond hem leuk, en had verwacht dat de film heel gedateerd was, maar ik vond het heel mooi gemaakt allemaal, haast alsof die net uit was........of heb ik de nieuwere versie gezien whaha ;-)

Wanneer word fort boyard uitgezonden dan, want dan ga ik ehct kijken, ook al versta ik geen woord frans hehe

6. jelmer

Lid geworden:
    17 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens navragen. Maar het is in ieder geval op een franse zender. En ik weet niet of je die in heel Nederland kan ontvangen (in belgie vast wel).
    Zodra ik weet welke zender en wanneer zal ik het hier neerzetten.

Ik heb vroeger eigenlijk alleen maar de franse ford boyard gezien, die vond ik veel vetter dan de nederlandse (ondanks dat ik er ook niets van verstond).
    De vernieuwde fort boyard schijnt dus vrijwel hetzelfde te zijn, alleen zitten die mensen nu meerdere dagen op het ford :smiley:

8. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt :wink: keken we de afgelopen jaren wel eens op vakantie in Frankrijk na. Was leuk om te zien :stuck_out_tongue_winking_eye: (ford Boyard heb ik nog in 't echt gezien een paar jaar geleden :smile: ) :stuck_out_tongue_winking_eye:

9. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet!! Ziet het fort er in het echt net zo gigantisch en indrukwekkend uit als op tv?

Ik heb trouwens als jaren het intro deuntje op mijn computer staan. En met de band kunnen we hem inmiddels ook zelf spelen :smiley:

10. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0

ja hoor.

Net als dummie's, vandeweek weer een doos van gekocht!

11. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja ze bestaan nog! In een relatief recente TV-serie (The Pretender) at de hoofdpersoon er ook hele partijen van weg (ik weet eigenlijk niet of de acteur ze nog wel lust :mute: )

Op de markt is PEZ nog te koop.

12. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die serie keek ik Altijd jammer dat ze dat dat soort goede serie eraf halen en al het bagger erop laten.

13. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhhh Datte!!! Nu weet ik weer welke dat is. Dat hebben ze tot een paar jaar terug nog herhaald... Of was dat nou de Nederlandse versie :confused:

Zag ik daar nou een reactie met Dummies???
    Jammie!!! Zo'n heel doosje ineens in je mond en dan maar zien of je nog kunt kauwen! De gele vond ik trouwens de lekkerste. :grinning:

14. marisa1980

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten of ik de franse of nederlandse versie toen keek.
    Ja dummies heerlijk, wie heeft er ook een waggelende dummy gehad die je kon sparen? Ik had een gele, als je dan in je handen klapte ging die waggelend lopen. Helaas is mijn dummy er niet meer..........;-( had hem weggegooid jaren terug omdat ie het niet meer deed..zonde eigenlijk.......nu ik ouder ben had ik hem vast wel kunnen fixen.......

15. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse versie was met Bas Westerweel.
    Was echt leuk om te zien :smile:

16. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    De serie is midden in een Cliffhanger binnen Amerika gestopt met opnemen. Er zijn heeeeeeel wat boze fans! :imp:

17. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, dummies....

18. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me heel goed voorstellen was ook een hele goede serie.

En dvd's zijn er hier niet van te verkrijgen.
    Of je moet ze uit het buitenland halen.
    Maar dan heb je zonder ondertiteling.

19. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn tienertijd was in de jaren 60, the Beatles, Rolling Stones, jongens met lange haren, en de meisjes voor het eerst met mini-rokjes en laarsjes, de eerste jeansbroeken. (daar werd allemaal schande over gesproken toen)
    Het was de tijd van de hippies, de flower-power en de studentenrevolte in 68.
    Zo lang geleden al.
    En toen spraken de ouderen net zo over de jeugd waar niks van terecht ging komen, als wij nu.

Maak er het beste van en geniet er van (maar zonders drugs !)

Groetjes,
    Erga

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina