op
sita haar site.
Het maltezertje
van een jaar oud.

http://www.nederland.fm/
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

sita en gonny

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

sita

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Dit is een site over onze maltezertje sita.
Ze is 1 jaar oud.
Heel lief maar ook wel eens ondeugend.
Als vrouwtje naar de toilet gaat wil ik altijdt mee.
Anders begin ik te piepen omdat ik bang bent dat vrouwtje weg gaat.
Als vrouwtje weg gaat en weer thuis komt, en ik hoor de auto
dan begin ik te blaven en kwispelt met mijn staartje.
omdat ik zo blij bent, dat vrouwtje weer thuis is.
Als mijn baasje thuis komt, begin ik eerst heel erg tegen hem te
blaven, en dan is het pas goed.
ik speel graag met de kinderen van een goeie vriend René van
Baasje en Vrouwtje. en kruipt daar graag onder het hekje door om bij hunnie te zijn.
Vrouwtje pas overdag op het fifi hondje van René, daar loop ik dan altijdt achter aan omdat ik met hem wilt spelen,
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

beertje

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
maar hij is al 8 jaar oud en wilt dat dan niet.
dan grauwt hij naar mij. maar daar heb ik lekker maling aan.
hij doet maar.
Ik speel graag met de bal en mijn egeltje.
ik ben graag op de camping omdat ik dan zo veel aandacht krijgt.
Ik ga graag met de auto mee. dan ga ik lekker slapen, op de achter bank.
Ik ga ook graag met de scotermobiel mee, van het vrouwtje,
dan weet ik dat ik ook zo veel aandacht kan krijgen.
en dat ik dan naar het bos gaat, waar ik los mag lopen.
Op de camping heb ik een vriendje die Beertje heet,
maar ik moet hem altijdt even plagen. als ik hem ziet.
Ik slaap altijdt bij mijn baasje en vrouwtje op bed.
Als vrouwtje zegt we gaan naar bed,
dan sta ik al bij de deur om mee te gaan.
zo lief ben ik.
Ik lijk heel veel op mijn vadertje. En heb de streken van hem.
Dat is het reutje van een kennisje van ons.
In de sneeuw vind ik het heel erg leuk,
maar vrouwtje vind het dan te koud omdat ze dan de benen vreeselijk voelt van de pijn.
En sneeuw vind ik ook lekker smaaken.
Dat is zo zacht.
Nu heel veel pootjes van sita.

http://www.hotforum.nl/forum/index.php?name=sita
hier kunnen jully vragen gaan stellen,
Als jullie die hebben?

.
...........................................................................................
hier staan ook hele leuke foto's van sita in.

Beertje het oppashondje.

sita en beertje

hier kan je oproepjes plaatsen voor oppas en oppaswerk. voor dieren en mensen.

hier kan je iets vertellen over je zelf als je ziek bent. een lotgenoojes website.

Hier kan je chatten.http://www.chattersweb.nl/Banner120-60.gif

hier kan je een kaarsje branden voor zieke mensen. En als er iemand gestorven is.

honden site.

hele mooie kaarten, met muziek en gedichtjes.

http://teletekst.nos.nl/gif/images/105-01.gif

puppykennel

de telegraaf

doggyscoop

klantinformatie

google hier kan je van alles op vinden als je iets zoekt.

sita en beertje.

hondenrecht.

http://www.advertentiezoeker.nl/z/maltezer.php