Door de combinatie van de materialen Nylon en Polystyreen is de Fatboy Doggielounge Large duurzaam en sterk. De Fatboy Doggielounge Large biedt voldoende ruimte voor de wat grotere hond. Bovendien kan de Fatboy gemakkelijk worden afgenomen! Voor de wat kleinere hond is er ook de Fatboy.oggielounge Small
Afmeting: 80 x 120cm.
Materiaal: Nylon & Polystyreen.
Fatboy Doggielounge is leverbaar in de kleuren: rood, oranje, groen, zwart, bruin, beige, roze en camouflage.
De Doggielounge is voorzien van een binnenhoes, waardoor je de buitenhoes kunt wassen (tot 30 graden binnenstebuiten).
Prijs large: € 99,00
Prijs small: € 69,00
[hr]
Ja daar ben ik weer met mijn Fatboy
Ik heb misschien interesse in zo'n soort kussen omdat ik gek word van het schoonmaken. De hond houdt van smerig zijn hehe. En ik vind het natuurlijk mooi!
Maarja ik snap echt niet waarom de Doggielounge zo populair en duur moet zijn. Ik was even aan het speuren en kwam daar toch even stomtoevallig dit tegen: het heet Woefwoef en is van het merk Poefpoef:
[hr]

WoefWoef hondenkussens zijn makkelijk schoon te houden, ze houden geen haren vast, ze blijven lang mooi, ze zijn slijtvast en ze zijn waterdicht. In het geval van een ongelukje blijft de nattigheid er gewoon op liggen en hoeft u alleen de kussenhoes met een doekje af te nemen. Ook leuk meegenomen is dat Woefwoef® hondenkussens verkrijgbaar zijn in een groot aantal -trendy- kleuren. Dus voor elk interieur een leuke kleur. Kleuren: rood, zwart, bruin, ecru, oranje, fusia, aqua, lime.
De naden van dit super hondenbed zijn rondom dubbel gestikt. De hoeken zijn afgerond (voor de knagers onder ons) en het kussen heeft twee ritsen achter elkaar (om de peuteraars een slag voor te zijn). Dit kussen is makkelijk in onderhoud en gegarandeerd waterdicht.
Ook fijn voor de baas: er blijft geen haar aan hangen! De poes vindt het ook een lekker bed! Gevuld met EPS stukjes (geen bolletjes zoals de Fatboy, die blijven schuiven).
Woefwoef® hondenkussens hebben naast al deze voordelen nóg een belangrijk pluspunt en dat is de prijs. Voor hondenkussens van deze kwaliteit betaalt u doorgaans namelijk véél meer.
Prijzen Woefwoef hondenkussens: :
75 x 50 cm € 30,95
90 x 60 cm € 33,95
100 x 70 cm € 38,95
125 x 80 cm € 43,00
[hr]
Test ideale hondenkussen:
Het wás even zoeken naar het ideale hondenkussen, maar we zijn er uit. De honden uit ons testpanel, zes Shelties en vier logés van andere rassen, waren namelijk unaniem van mening dat Woefwoef®, hondenkussens wel errrrug lekker liggen! En wij, als hun baasjes die niet om extra werk verlegen zitten, vielen vooral voor de praktische voordelen van deze leuke hondenkussens.
Nadelen/klachten Doggielounge:
- niet zo gevuld als op de reclamefoto
- na veel zitten worden de bolletjes geplet en is de zak minder gevuld
- niet waterdicht dus niet voor 'ongelukjes'