[hond] Fatboy Doggielounge hm...

Een leuke accessoire gezien voor je dier? Of juist niet? Vertel het hier!

Moderators: Essie, ~ellie~

[hond] Fatboy Doggielounge hm...

Postdoor Rossee op za dec 09, 2006 8:02

Afbeelding

Door de combinatie van de materialen Nylon en Polystyreen is de Fatboy Doggielounge Large duurzaam en sterk. De Fatboy Doggielounge Large biedt voldoende ruimte voor de wat grotere hond. Bovendien kan de Fatboy gemakkelijk worden afgenomen! Voor de wat kleinere hond is er ook de Fatboy.oggielounge Small

Afmeting: 80 x 120cm.
Materiaal: Nylon & Polystyreen.

Fatboy Doggielounge is leverbaar in de kleuren: rood, oranje, groen, zwart, bruin, beige, roze en camouflage.

De Doggielounge is voorzien van een binnenhoes, waardoor je de buitenhoes kunt wassen (tot 30 graden binnenstebuiten).

Prijs large: € 99,00
Prijs small: € 69,00

[hr]
Ja daar ben ik weer met mijn Fatboy :P
Ik heb misschien interesse in zo'n soort kussen omdat ik gek word van het schoonmaken. De hond houdt van smerig zijn hehe. En ik vind het natuurlijk mooi!

Maarja ik snap echt niet waarom de Doggielounge zo populair en duur moet zijn. Ik was even aan het speuren en kwam daar toch even stomtoevallig dit tegen: het heet Woefwoef en is van het merk Poefpoef:
[hr]

AfbeeldingAfbeelding

WoefWoef hondenkussens zijn makkelijk schoon te houden, ze houden geen haren vast, ze blijven lang mooi, ze zijn slijtvast en ze zijn waterdicht. In het geval van een ongelukje blijft de nattigheid er gewoon op liggen en hoeft u alleen de kussenhoes met een doekje af te nemen. Ook leuk meegenomen is dat Woefwoef® hondenkussens verkrijgbaar zijn in een groot aantal -trendy- kleuren. Dus voor elk interieur een leuke kleur. Kleuren: rood, zwart, bruin, ecru, oranje, fusia, aqua, lime.

De naden van dit super hondenbed zijn rondom dubbel gestikt. De hoeken zijn afgerond (voor de knagers onder ons) en het kussen heeft twee ritsen achter elkaar (om de peuteraars een slag voor te zijn). Dit kussen is makkelijk in onderhoud en gegarandeerd waterdicht.

Ook fijn voor de baas: er blijft geen haar aan hangen! De poes vindt het ook een lekker bed! Gevuld met EPS stukjes (geen bolletjes zoals de Fatboy, die blijven schuiven).

Woefwoef® hondenkussens hebben naast al deze voordelen nóg een belangrijk pluspunt en dat is de prijs. Voor hondenkussens van deze kwaliteit betaalt u doorgaans namelijk véél meer.
Prijzen Woefwoef hondenkussens: :
75 x 50 cm € 30,95
90 x 60 cm € 33,95
100 x 70 cm € 38,95
125 x 80 cm € 43,00

[hr]

Test ideale hondenkussen:
Het wás even zoeken naar het ideale hondenkussen, maar we zijn er uit. De honden uit ons testpanel, zes Shelties en vier logés van andere rassen, waren namelijk unaniem van mening dat Woefwoef®, hondenkussens wel errrrug lekker liggen! En wij, als hun baasjes die niet om extra werk verlegen zitten, vielen vooral voor de praktische voordelen van deze leuke hondenkussens.

Nadelen/klachten Doggielounge:
- niet zo gevuld als op de reclamefoto
- na veel zitten worden de bolletjes geplet en is de zak minder gevuld
- niet waterdicht dus niet voor 'ongelukjes'

Rossee
Dierenkenner
Dierenkenner

Geslacht: Onbekend
Leeftijd: 40

Postdoor isiolo op za dec 09, 2006 8:36

Weer een kopie van de doggy bag.

Persoonlijk vind ik het product doggy bag niet te kopieren valt.
Kwalitief en de gebruiksduur van die zakken zijn erg goed.

Maarja ik snap echt niet waarom de Doggielounge zo populair en duur moet zijn.

Populair ? :-s
isiolo
Dierenforum verslaafde
Dierenforum verslaafde

Geslacht: Man
Leeftijd: 30

Postdoor Rossee op za dec 09, 2006 22:19

Doggybag is hetzelfde als Doggielounge. En het is populair, maarja niet iedereen merkt dat :cheese:

En dr zijn een aantal klachten die andere merken niet hebben (Woefwoef bijv), ookal zijn die andere merken misschien nageaapt. Ik heb een beetje het idee dat men liever voor de naam wil betalen dan de kwaliteit.

Rossee
Dierenkenner
Dierenkenner

Re: [hond] Fatboy Doggielounge hm...

Postdoor Juut13 op za dec 09, 2006 22:33

De foto's zien er wel vet uit!! En over dit probleem:

Rossee schreef:Nadelen/klachten Doggielounge:
- niet zo gevuld als op de reclamefoto
- na veel zitten worden de bolletjes geplet en is de zak minder gevuld
- niet waterdicht dus niet voor 'ongelukjes'

Wij hebben ook een kussen met van die bolletjes, je kunt die gewoon weer kopen bij de DW ;).
Juut13
Dierenforum verslaafde
Dierenforum verslaafde

Leeftijd:

Postdoor isiolo op zo dec 10, 2006 3:18

Rossee schreef:Doggybag is hetzelfde als Doggielounge. En het is populair, maarja niet iedereen merkt dat :cheese:

En dr zijn een aantal klachten die andere merken niet hebben (Woefwoef bijv), ookal zijn die andere merken misschien nageaapt. Ik heb een beetje het idee dat men liever voor de naam wil betalen dan de kwaliteit.

Neen

Doggybag is gewoon een merknaam.
En zover ik weet en de producten ken zijn alle zakken afgeleid van
het bestaande merk doggy bag ;)
isiolo
Dierenforum verslaafde
Dierenforum verslaafde

Geslacht: Man
Leeftijd: 30

Postdoor Rossee op zo dec 10, 2006 5:49

Afbeelding

Die bedoel je? Ok :)

Naja de Doggielounge VAN Fatboy is dus populair.

Rossee
Dierenkenner
Dierenkenner

Postdoor Kimba op ma dec 11, 2006 22:54

Ik heb ook zo'n goedkopere versie gehad van deze ligzak. Die vind je bij Vancranenbroek.nl Ik betaalde vorig aar voor eentje van 1 meter bij 80 cm slechts 20 euro. Prima zakkie hoor, en ook waterdicht! En in alle kleurtjes van de regenboog (en ook zwart, grijs...). Jammer genoeg wil onze hond geen zacht ligkussen (al 2 verschillende geprobeerd) en zat er na een kwartier al een gaatje is. (het eerste van nep-pels had ie ook al verslonden in een gevecht) Ik heb hem dan maar gerepareerd en aan een collega gegeven, zo had haar hond een binnen en een buitenkussen...en die vind het wel heerlijk!
Kimba
Dierenfanaat
Dierenfanaat

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 33

Postdoor Rossee op zo dec 24, 2006 14:12

Vandaag dan een Woefwoef hondenkussen gekocht. Ziet er prima uit. Straks als we cadeaus gaan uitpakken even testen ;)

Rossee
Dierenkenner
Dierenkenner

Postdoor Dierenlovertjuh op di dec 26, 2006 23:14

Mooie kussens!
Groetjes, Tammy
Dierenlovertjuh
Dierenforum verslaafde
Dierenforum verslaafde

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17

Postdoor dtpetspecials op za nov 29, 2008 19:52

Dutch Paws, het ideale hondenkussen voor honden én hun baasjes!

Ik wil jullie toch even laten weten dat we sinds kort onze eigen hondenkussens laten maken. We kregen veel vraag naar mooie stoffen, leuke kleuren en sterke ritsen!

Ik zoek zelf de stoffen en ritsen uit en heb een hondenkussen ontworpen dat samen te stellen is als een puzzel: alle onderdelen zijn los te koop. Zowel de binnenkussens als de verschillende hoezen.

Er zijn drie verschillende "lijnen". Trendline, het hondenkussen waar geen haar aan blijft hangen en vuil klop je er zo van af in maar liefst 10 verschillende kleuren en vijf (!) maten. De Softline is van stevig katoen0polyester in drie basic kleuren en....de Specials. De specials is een lijn van aaibare kunstbonten hoezen in limited edition. Er worden maar enkele stuks van de uitgekozen stoffen gemaakt.

Alle hoeken van de Dutch Paws zijn afgerond en de naden zijn dubbel gestikt. Er zit in de hoezen een stevige rits aan de lange zijde zodat de hoezen makkelijk te wiselen zijn.

*Link verwijderd*
Laatst bijgewerkt door ~ellie~ op zo nov 30, 2008 6:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Het is niet toegestaan op het forum reclame te maken voor je eigen bedrijf of website! Zie forumregels!

dtpetspecials
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Leeftijd:

Postdoor joss op wo jul 07, 2010 14:45

Tja, die Doggielounge! Ik heb kort geleden voor allebei mijn honden een mooie fatboy gekocht, wel veel geld voor een hondenkussen maar het oog wil ook wat en het waren werkelijk prachtige kussens. Maar STEVIG? Nee, dat kan ik niet zeggen, helaas. Men neme één fatboy en één puppy, geef ze tien minuten en je hebt een huis vol bolletjes! Na een aantal keren hap-hap-uitleven op de fatboy heb ik ze in de kliko gegooid. En inderdaad: niet waterdicht en ook niet wasbaar! Na één wasbeurt was een kussen helemaal gebobbeld. Mocht je nog aarzelen: koop die dure kussens niet, of koop ze wel voor het mooie en doe je hondje weg!

joss
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Leeftijd:

Keer terug naar Dierenaccessoires