Nu zeggen er vaak mensen dat als je twee katten of meer heb je ook meerdere kattenbakken aan moet schaffen. Nu hebben wij twee katten en 1 kattenbak. Ze gaan er beide op en het gaat prima. We hebben ook gewoonweg geen ruimte voor een extra bak. Omdat ze er beide hun behoefte op doen gaat het natuurlijk sneller stinken. Ik schep de bak elke avond uit en meng met nieuw grit en verschoon de complete bak minstens 1 keer in de week.
Nu is mijn vraag, hoe vaak scheppen jullie de bak uit en hoe vaak verschonen jullie de kattenbak in z'n geheel? Hoeveel zakken grit gaan er bij jullie per maand doorheen, hoeveel katten hebben jullie en hoeveel bakken?

) en toen had ik ook maar 1 bak. Mijn katten zijn elke dag de hele dag buiten (behalve bij echt slecht weer) en zullen buiten dus veel hun behoefte doen (sorry gemeente en buren
) dus op de binnenbak hoeven ze bijna niet. Ik verschoon de bak zo'n twee keer per week en schep er niks uit. Vaak stinkt de bak nog niet eens als ik 'm verschoon, maar moet het voor mijn gevoel.....