Ik weet niet welke reclame je nu bedoeld.... vroeger was het iig een blauwe rus en dat weet ik zo zeker, omdat deze kat en zijn eigenaar bij ons in de praktijk komen.
Ja normaal hebben chartreux smallere koppies dan de brit. En als je op die Sheba site kijkt, zou je zeggen dat het een brit is..
Maar ik heb altijd begrepen dat die van de Sheba-reclame een chartreux was, vandaar Maar ik twijfel nu dus ook
Ik denk op het eerste idee dat het een Brit is omdat die veel vaker voorkomen als een Chartreux. Voor een Rus vind ik het een enorm bolle kop hebben. Hoe een Chartreux er presies uitziet weet ik niet, die heb ik nog nooit in het echt gezien.
Dit is volgens mij inderdaad een blauwe Brit. Maar het verschil tussen Britten en Chartreux is minimaal, ze zijn ook zeer nauw verwant. Volgens mij moet je fokker of tenminste kenner van beide rassen zijn om ze uit elkaar te kunnen houden.
ik denk dat het een Brit is,de vader van mijn Britse kater toevallig ook blauw heeft reclame gemaakt voor Sheba misschien gebruiken ze altijd Britten ?.
groetjes Marlies